BORANG SOAL SELIDIK TAHAP KEPUASAN PENGGUNA TERHADAP KUALITI PRODUK DAN PERKHIDMATAN ICT BAHAGIAN TEKNOLOGI MAKLUMAT KAMPUS KUALA LUMPUR (BTMKKL)
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,
YBhg. Prof. Ulung/Prof./Datuk/Dato’/Datin/
Dengan segala hormatnya, izinkan saya merujuk kepada perkara yang di atas.
Adalah dimaklumkan bahawa jabatan sedang menjalankan soal selidik kepuasan perkhidmatan bagi mendapatkan maklum balas daripada semua pihak berkepentingan terhadap perkhidmatan dan aktiviti kami. Maklum balas ini akan digunakan untuk tujuan meningkatkan prestasi dan penambahbaikan kualiti perkhidmatan kami pada masa akan datang.
Sehubungan dengan itu, sukacita kami menjemput YBhg. Prof. Ulung/Prof./Datuk/Dato’/Datin/
Sila klik URL di bawah untuk capaian borang kajian secara atas talian
Selain itu, pihak kami juga ingin memohon jasa baik pihak YBhg. Prof. Ulung/Prof/Datuk/Dato’/Datin/
Segala kerjasama dan perhatian daripada pihak YBhg. Prof. Ulung/Prof./Datuk/Dato’/Datin/
Sekian, harap maklum dan terima kasih
(Emel ini dijana daripada Sistem Kajian Kepuasan Pelanggan HCTM)