Pejabat Naib Canselor

Kemudahan

Pejabat Naib Canselor mempunyai bilik mesyuarat dengan persekitaran yang selesa dan produktif bagi pelbagai jenis perbincangan, sama ada mesyuarat rasmi, sesi perbincangan strategik, atau pembentangan korporat. Dilengkapi dengan kemudahan moden seperti sistem audio-visual, paparan skrin besar, dan sambungan internet berkelajuan tinggi, bilik ini memastikan setiap mesyuarat dapat dijalankan dengan lancar dan efisien. Selain itu, susun atur yang fleksibel membolehkan ruang ini disesuaikan mengikut keperluan pengguna untuk meningkatkan interaksi dan keberkesanan perbincangan.

Bilik Mesyuarat Canselori

Pejabat Naib Canselor menyediakan Bilik Mesyuarat Canselori yang lengkap dan selesa untuk menyokong pelbagai aktiviti perbincangan, mesyuarat, dan perancangan strategik. Bilik ini mampu menampung seramai 35 orang dan dilengkapi dengan pelbagai kemudahan canggih untuk memastikan mesyuarat berjalan dengan lancar dan produktif. Antara kemudahan yang disediakan adalah:

  • Meja perbincangan yang selesa
  • 35 buah kerusi
  • LCD Projektor
  • Sistem audio berkualiti tinggi
  • Video Conferencing
  • Desktop komputer
  • TV
  • Akses Wi-Fi berkelajuan tinggi

Tempahan untuk Bilik Mesyuarat Canselori ini hendaklah dibuat melalui sistem SMPR untuk memastikan kelancaran pengurusan dan penyelarasan penggunaan ruang. Bilik ini khusus untuk kegunaan pengurusan Universiti sahaja dan tertakluk kepada ketersediaan ruang.

Tempahan hendaklah dibuat melalui Sistem Maklumat Pengurusan Ruang

Bilik Mesyuarat Lembaga

Bilik Mesyuarat Lembaga adalah salah satu kemudahan yang disediakan oleh Pejabat Naib Canselor . Dilengkapi dengan kemudahan yang yang lengkap dan selesa untuk menyokong pelbagai aktiviti perbincangan, mesyuarat, dan perancangan strategik. Bilik ini mampu menampung seramai 13 orang dalam satu-satu masa, Antara kemudahan yg disediakan adalah:

  • Meja perbincangan yang selesa
  • 13 buah kerusi utama
  • 5 buah kerusi tambahan
  • LCD Projektor
  • Sistem audio
  • Video Conferencing
  • Desktop komputer
  • Akses Wi-Fi
  • Tambahan kemudahan
    • Glass whiteboard
    • Meja tepi 
    • Water dispencer

Tempahan hendaklah di buat melalui sistem SMPR bagi memastikan kelancaran pengurusan dan penyelarasan penggunaan ruang. Bilik ini khusus untuk kegunaan pengurusan Universiti sahaja dan tertakluk kepada ketersediaan ruang.

Tempahan hendaklah dibuat melalui Sistem Maklumat Pengurusan Ruang

Bilik Mesyuarat Naib Canselor

Bilik Mesyuarat Naib Canselor adalah salah satu kemudahan yang disediakan oleh Pejabat Naib Canselor. Dilengkapi dengan kemudahan yang yang lengkap dan selesa untuk menyokong pelbagai aktiviti perbincangan, mesyuarat, dan perancangan strategik. Bilik ini mampu menampung seramai 8 orang dalam satu-satu masa dan keutamaan kepada perbincangan yang dipengerusikan oleh Naib Canselor serta tertakluk kepada ketersediaan ruang. Antara kemudahan yg disediakan adalah:

  • Meja perbincangan yang selesa
  • 6 buah kerusi utama
  • TV
  • Sistem audio
  • Video Conferencing
  • Akses Wi-Fi
  • Tambahan kemudahan
    • Glass whiteboard
    • Meja tepi 

Tempahan hendaklah di buat melalui urusetia ruang bagi memastikan kelancaran pengurusan dan penyelarasan penggunaan ruang.

Urusetia Ruang

Urusetia Ruang 
  • Bilik Mesyuarat Canselori
  • Bilik Mesyuarat Lembaga
Urusetia Ruang 
  • Bilik Mesyuarat Naib Canselor