Volume 1, Issue 1(July 2005)
Makalah Jemputan/Invited Article: Sains Matematik dan Pengurusan Shaharir Mohamad Zain Pages 1-45 ![]() ![]() |
An Empirical Test of TQM in Public Service Sector and Its Impact on Customer Satisfaction Arawati Agus Pages 47-60 ![]() |
Penghitungan Kumpulan Gambar Rajah daripada Hasil Darab Langsung Dua Semikumpulan Bebas Abd Ghafur Ahmad Pages 61-64 ![]() |
Indeks Jurang Kemajuan Berasaskan Entropi dengan Fungsi Ketumpatan Kebarangkalian Abdul Aziz Jemain & Khairul Anuar Mohd Ali Pages 65-74 ![]() |
A Review of Benchmarking as A Tool for Continuous Improvement Baba Md Deros, Sha’ri Mohd Yusof & Azhari Md Salleh Pages 75-86 ![]() |
Kesan Kepuasan Pelanggan dan Halangan untuk Beralih terhadap Kesetiaan Pelanggan Perkhidmatan Telekomunikasi Selular Prabayar Liong Choong Yeun, Nur Riza Mohd. Suradi & Zulkhibri Ismail Pages 87-100 ![]() |
Kawalan Kualiti dengan Carta Kawalan Purata Bergerak Berpemberat Eksponen serta Aplikasi Indeks Kebolehupayaan terhadap Proses Pembuatan Blower Armature Firdaus Mohamad Hamzah Pages 101-112 ![]() |
Pemilihan Pengajar Berkesan Menggunakan Kaedah Proses Hierarki Analisis Kabur Wan Rosmanira Ismail, Ummul Khair Salma Din & Witriany Basri Pages 113-121 ![]() |
Menertib Ciri Utama Pusat Membeli-Belah Menggunakan Kesepakatan Kabur Abdul Aziz Jemain & Khairul Anuar Mohd Ali Pages 123-134 ![]() |